11 thoughts on “KANTELPUNT WANTED DEAD OR ALIVE! 27-01-2021

  1. Gerty ..geweldig!!!!dank jaap ..dank hans….mooi om te horen hoe jullie De naam van Jezus christhus laten klinken in deze duistere wereld …ik bid voor jullie om kracht om bescherming ook voor jullie gezinnen van de almachtige God van israel ….alleen Jezus christus brengt redding Hij alleen

  2. Pffff, dat is een heel ander verhaal dan in de drie- of vier-gesprekken die ik de afgelopen weken heb gezien!

    Ik heb het wel uitgekeken! Ik voelde me een soort van geraakt…

    Maar: er zijn meer niet-Christenen dan (wel)Christenen… Gaan deze niet-Christenen dan allemaal naar daar waar de zon niet schijnt en waar geween is en tanden geknars?

    Ik ben de afgelopen tijd voor mijn doen “wakker” geweest door vorig jaar op het Malieveld te zijn geweest en te luisteren naar podcasts van… ja, je kent ze wel… Maar nooit zo’n geluid als dit gehoord!

    Hebben jullie dan ook echt feedback van God gehad waardoor jullie versterkt zijn geworden in jullie overtuiging?

    Ik ga dit nog even laten indalen…

    Take care,

    J.

  3. Hallo,
    Ik ben het helemmal met jullie eens.
    Maar er zijn ook grote profeten ( Hanm kunneman , Kar Ker , Durch sheets ….) die wat gedetailleerder bevestigen wat Q Heeft gezegd. Het ix Gods agenda.
    De duivel wil de eindtijd versnellen omdat hij weet dat grote glorie van God gaat komen. De grote oogxttijd
    Beginend bij de USA. Vandaar uit zal het evangelie verkondigd worden wat over de wereld verspreid worden
    Hier voor moet de grootste corruptie zijn weggehaald.
    Dus dit is nog nirt het einde. Het is het begin van het eind

    1. aan de hand van Gods woord, wat het enige betrouwbare plan is, kan deze bewering NIET worden vastgesteld op dit moment. Als God inderdaad nog een genade tijd geeft, waarin ‘deepstate’ wordt ontmanteld, betekend dat een kans voor zielen die nog steeds niet gered zijn door het bloed van Jezus Christus. Het is God die in Zijn woord aangeeft (Mattheus 24) dat de tijd zal worden ingekort voor de uitverkorenen (Zijn kinderen), niet Zijn vijand. De vijand ZELF handelt voor zijn tijd op dit moment, aangezien God ons, Zijn kinderen macht heeft gegeven de duivel te verdrijven. Zolang dus Zijn kinderen op aarde zijn, KAN de vijand niet ten volle zijn vernietigingsplan uitvoeren, zoals dat beschreven staat in Zijn woord in Openbaringen. God gaat NOOIT buiten Zijn eigen woord om. Komt er GEEN genadetijd waarin er GEEN ‘deepstate’ wordt opgerold, maar KLaus Schwab de hem van satanswege ingegeven plannen volledig kan uitrollen, dan OOK zal dat God zeker niet het minst in de weg staan nog vele zielen te redden, voordat de vijand van HEM de volle gelegenheid krijgt zijn gang te gaan. We kunnen zelfs constateren dat ten tijde van onderdrukking en vervolging het levend geloof in Jezus Christus eerder toeneemt dan afneemt. In Iran bijvoorbeeld is momenteel een opwekking gaande zo groot als nooit tevoren onder een regime dat een ‘iets andere agenda’ heeft. Immers wanneer de vijand de vrije hand krijgt, is de Bruid van CHristus reeds van de planeet verwijderd, zoals beschreven in het boek Openbaringen. De glorie van God IS er al op aarde waar de mens God toestaat Zijn glorie neer te laten dalen. Zijn hand is over ons, Hij raakt ons aan met kracht, ik ZIE Zijn glorie, ik ZIE Zijn kracht. De corruptie verdwijnt daar waar Jezus Heer tot Heer wordt gemaakt, niet waar corrupten worden afgeslacht…dat verdubbelt de corruptie, omdat de ‘goeden’ worden als de kwaden met de keuze voor moord en de eindeloze neergaande spiraal van ‘oog om oog tand om tand tot heel de wereld tandeloos en blind is’, daarmee niet wordt doorbroken.

  4. Ik heb het boek besteld over de mystiek van nr. 7 Ben erg benieuwd. Wij als Joodse mensen zijn veel met de mystiek van getallen bezig. Het hebreeuws de letters hebben een getalswaarde. De letters worden gebruikt voor rekenen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Wees De Weerstand